HAR FLYTTAT

Inte Sten. Jag har flyttat ...... inredning på jobbet. Det har varit en jobbig vecka. Men nu börjar det att bli klart. Sten är på björnjakt. Borta hela helgen. Jag jobbar. Skönt att Anette snart är tillbaka på jobbet så att jag får semester. 1 vecka kvar till semester. Ser fram emot några härliga dagar i Åre. Vandra i naturen och äta gott på kvällen. Frisk luft hela dagarna.  Snart skall lilla Elvira döpas. Det blir trevligt.
Nu får jag besök. Typiskt när Sten är borta. Gissa vem det är. Nej fel, det var Bosse som kom. Ha, ha, ha.

Kommentarer
Postat av: Malin

Bosse är cool

2009-08-23 @ 22:01:36
Postat av: jenny

bosse är en tönt

2009-08-24 @ 21:34:29
Postat av: Malin

Okej då Bosse är töntig

2009-08-25 @ 10:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0