Festlig helg

Har varit på trav, fredag kväll och lördag på dagen. Vann ingenting. Vattnet är dessutom dyrt där.
Har suttit och gjort schema för oss i butiken. Klurigt men ganska roligt. Tror att jag har fått till det.
Har varit i skogen och plockat 20 l lingon. Skall bli lingonsylt till havregrynsgröten i vinter. Viktor har varit här. Han hade skrapat upp ansiktet. Såg inte roligt ut. Har man bråttom så kan det gå illa.
Nu har Sten klippt gräset. Det är hans jobb. Tar cirka 2 timmar att klippa gräsmattan. Det är nyttigt för hans kropp att göra detta jobb. Snart väntar semester i 3 dagar. Skall ha personalmöte i morgon bitti, men inget mer jobb för mig den dagen. Tisdag skall jag göra lönerna tidigt på morgonen, därefter skall vi ha "de gamlas dag" hemma hos oss. Vi blir 11 st. på lunch. Trevligt brukar det bli.


Kommentarer
Postat av: Malin

När ska jag komma på tisdag???

Låter mumsigt med lunch, å vad kul att vi blir 11st!!! ;)

2009-08-30 @ 17:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0