VILSAMT

Om Jenny har haft en tråkig helg så har jag väl ungefär haft detsamma. Men den har varit skön och avslappnande. I fredags var jag ute och söp till och träffade en snygg karl som jag följde med hem. Vaknade på morgonsidan och tog mig hem. Lördagkväll åkte jag hem till honom igen för en god middag med dessert. Nej, jag bara skojar. Höll ni på att tappa hakan? Har fixat till ute på altanen med blommorna. Städat och tittat igenom julordrarna en sista gång innan jag skickar in beställningarna. Har sovit som en stock p.g.a. att jag har sovit ensam. Nu är det slut med det för snart kommer Sten hem och då blir det åter snarkningar. Jens har för resten skjutit sin första älg däruppe på dom stora vidderna i Jämtland. En tio taggare tror jag att det var. Stackars Eleonore som kanske får ett älghorn i rummet. Stens älghorn är i lagår`n och där får dom fortsätta hänga tills jag säljer dom. Skönt att Sten är hemma snart för då slipper jag ha bekymret med hästarna på morgonen. Det får han ta över. I morgon blir det åter tidig arbetsstart. Blir en hektisk vecka p.g.a. Grand Opening. Nu skall jag göra en tre-rätters middag tills Sten kommer. Det blir toast med Skagen röra, grillad kalv entrecote med sallad samt en creme brulee till efterrätt. Mums!

Kommentarer
Postat av: eleonor

Den fick INTE komma in den fick stanna ute!

2009-09-26 @ 19:40:44
Postat av: Malin

Hallå, dags å uppdatera va????

2009-10-07 @ 21:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0