Äntligen!

Semester några dagar. Vad skönt. Är på väg till Åre strax. Hade "de gamlas dag" igår. Vi var 13 personer som åt lunch ute på (inne) altanen. Jättehärligt väder. Tillsammans var vi 878 år. Alla ser fram emot den årliga dagen! Får väl se hur många vi är nästa år. I år tog vi in en ny medlem, men han har egentligen inte åldern inne. Det var Lars-Erik.
Har packat regn och vindtäta kläder. Skall upp på fjället. Vi skall inte köpa lägenhet i Åre, trots att några vill det. Så nu vet ni det, ni 2.
Nu kommer en sann historia:

En dam vid namn Siv,  fick besök en gång av en man som undrade om det var hos henne det fanns en Harley Davidson. (Grannen till henne hade en sådan). Nej, sade Siv, han bor inte här! Hon hade aldrig hört talas om HD.

Men till hennes försvar kan sägas att hon kan så mycket annat istället.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med Jenny jag, ni bara reser å reser!!!

Precis som mina föräldrar.

Det ska jag med göra när jag blir OLD!

Vi ses till veckan!!

2009-09-04 @ 12:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0