Länge sen´ sist.

Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Ja, Malin, jag skall uppdatera mig. Men det har varit mycket på jobbet och det vet ju Du Malin. Men visst har vi roligt. Anette, Du skulle också vara med oss. Har varit och handlat mat inför helgen och veckan. Sten skall på älgjakt i helgen och åker redan på fredag kväll. Då får man sova hela nätterna ostörd. Nu menar jag med hans snarkningar. Vad trodde ni? Nu har Citrin åkt iväg till Småland och Thure skrattar i hagen av glädje.

Nu skall vi börja med den hemska inventeringen. På torsdag kväll skall det vara klart. Fredag morgon åker jag till Arlanda på ett möte. Dötrist. Ikväll har Elvira varit här. Hon kryper och ställer sig upp. Hon är tidig av sig.
Ikväll spelar Timrå mot Modo. Tyvärr är jag inte där. Hoppas att Timrå vinner.
Nu är det kaffe. Det blir en espresso.

Kommentarer
Postat av: eleonor

Ha ha modo vann. Det är bara så att de är bäst! /eleonor

2009-10-08 @ 21:49:15
Postat av: Malin

Hej Ulla

Jag har utmanat dig i min blogg

Kram Malin

2009-10-31 @ 09:06:35
Postat av: Frida

Halloj Ulla !

Frida (sjölander) som skriver, såg på Jennys blogg at även du har blogg !!! KUL ! :)

Ser att du inte bloggar allt för ofta, men men :)

Jag har tjatat på mamma, men hon säger att hon inte har tid.



SJälv har jag nu all tid i världen att blogga, jag har precis brutit fotknölen och är gipsad i minst 6 veckor. tjoho :/



Ha de bra//FRida!

2009-11-05 @ 16:05:56
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0