TRÖTT

Om Jenny säger att hon är trött, så är jag ännu tröttare. Vet inte hur jag skall hinna med allt som skall göras. Tyvärr så blev Anette sjuk, när kommer Du Anette? Om jag lovar att alla julordrar och alla andra ordrar är klar till näst- nästa vecka, kommer Du då? Idag har jag varit till tandläkaren. Som vanligt inga hål. Tandläkaren sa att jag har en god munhygien och tandhälsa. Det måste man ha om man skall pussas! Imorgon skall jag sova ut. Tänker inte börja lika tidigt som jag har gjort de senaste dagarna. Eller veckorna. Skall jobba hemma med datorn i helgen och göra nytt schema. Ikväll regnar det och de stackars hästarna är ute. Men dom verkar tycka det är skönt, för då slipper dom insekterna.
Nu ringde Gunilla från Algarve där hon och familjen är på semester. Varmt som bara den har dom. Men dom har ju varmt lång tid eftersom dom bor i Portugal. Hade tänkt åka dit i höst, men har inte tid med det. Åre får räcka. Det blir ju Israel efter jul, om det inte blir mera krig där! På fredag skall jag på travet. Spela på hästar. Vinna mycket pengar! Dricka vatten.


Kommentarer
Postat av: jenny

jag ska oxå på trav på fredag....

drick vatten så jag inte behöver skämmas........

2009-08-27 @ 10:30:46
Postat av: Malin

HA HA HA HA dricka vatten, den va bra Ulla riktigt bra...............

2009-08-27 @ 18:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0