HEJ ALLA NYFIKNA

Jag förstår att ni är nyfikna på hur Fia med Hutt avlöpte. Ni kan ju fråga en av deltagarna hur det var . Jag själv hade en bra taktik. Var inne i boet nästan hela tiden. I morse vaknade en av deltagarna och undrade om den personen (skriver inte om det var hon eller han) skulle kräkas eller skita. Klockan var då 8.00. Själv gick jag och lade mig strax efter 03.00. Sten och en kvinna satt uppe till 03.30. Nämner inget namn. Sten försökte lura henne att dricka vin, men nej, det gick ej. Det var ett populärt spel hos vissa. Dagen började inte så bra, då jag fick telefonsamtal att vi ej hade öppnat butiken. Klockan var då 11.00. Gissa om jag blev stortokig. Dessutom hade någon ringt till huvudkontoret och klagat på att butiken ej hade öppnat. Det hade varit bättre om dom hade ringt till mig och jag hade inom 5 minuter varit där och öppnat. Jag tror att det är någon inom husets ledning som har ett ont öga till mig. Jag vet inte vem.......
Men skit  i det. Jag kommer att ge igen......
Här kommer några fina bilder i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du lyckats tvätta bort alla fläckarna från duken??? tror minsann att ni var mer än salongsberusad då ,spriten verkar vara mer på duken än i glasen/magen....

2009-08-17 @ 16:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0